Иначе казано пето място ще бъде достатъчно за титла на състезателите на "Порше".
Преди година, именно "Порше" триумфира с триото Марк Лийб/Ромен Дюма/Нийл Яни и докато през 2015-а постоянството им е незадоволително заради лош късмет и множество повреди, то финалният етап от сезона е последна възможност за спасяване на годината за тримата. Характеристиките на пистата пасват на "Порше", затова предварителните очаквания са за победа на един от двата екипажа с номера 17 и 18. Но не трябва да се забравя, че прототипите от Вайзах генерират електрическа енергия чрез батерия. Освен голяма мощност, тази система гарантира висока работна температура и вечна вероятност от прегряване, което може да бъде сериозен проблем в бахрейнската жега.
WEC
Фернандо Алонсо търси втора титла в 24 часа на Льо Ман
10/06/2019 AT 10:35
За последно тази година "Ауди" ще използват маховика, доставен от "Уилямс", който ще бъде несравнимо по-малко застрашен от опасна повреда. "Тойота" ще се сбогува със своя суперкондензатор след надпреварата, така че това ще е последния шанс да наблюдаваме как трите големи производителя използват напълно различни хибридни системи. Защото от следващия сезон всички ще са с батерии като на "Порше". Ще бъде интересно и преодоляването на трафик от страна на най-бързите, защото това е сред трасетата на които изпреварванията стават най-трудно.
WEC
Последен кръг от световния шампионат за издръжливост
19/11/2016 AT 08:58
WEC
"Шест часа на Фуджи"
15/10/2016 AT 23:16